Pages

  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

dinsdag 30 juli 2013

Reisdromen

1 opmerking:
 
Je kent vast dat gevoel, je krijgt het als je een tv-programma bekijkt, of als je naar een bepaald liedje luistert. Soms krijg je het als je in de rij staat bij de drogist. Iedereen voelt het vast van tijd tot tijd, ik voel het regelmatig. Ik wil op reis! Naar die ene prachtige plek waar ik zoveel over heb gehoord en gelezen. Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik naar tickets zit te zoeken op internet. Gewoon, om toch even mee te gaan met dat heerlijke gevoel. Zodra ik de bestemming intik voel ik mezelf al door de gangen van Schiphol haasten naar de gate. Terwijl de trage website de tickets opzoekt vlieg ik in gedachten over de velden en weiden van Europa, op weg naar zonnige oorden. Zodra de resultaten verschijnen lig ik op het strand, zit ik op een terras of wandel ik door oude straatjes.
Wat is er lekkerder dan constant dat gevoel opzoeken, naast natuurlijk daadwerkelijk op reis gaan. Via deze blog zal ik al mijn reisdromen laten uitkomen, al is het maar fantasie. Alle plaatsen die ik wil bezoeken gaan door mijn hoofd, maar ook de plaatsen waar ik al ben geweest. Hoe fijn is het om terug te denken aan de mooie avonturen die je hebt beleefd op vreemde plekken. Dat ene restaurantje waar de eigenaar zo aardig was, het hotel met de leuke receptionisten, dat strandje waar niemand vanaf wist en waar je alleen via een levensgevaarlijk weggetje kon komen.
Ga mee op reis, droom.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Je ziet deze zsm op de site verschijnen.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff